THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vrijdag 8 oktober 2010

slide that card

Nog 1 weekkie en we zijn weer thuis. Dus moest er vandaag geshopt worden. We begonnen eerst met een ontbijtj bij Denny’s. Mwah was lekker maar heb wel eens lekkerder gegeten. Na het ontbijt reden we naar de Loop shoppingmall. Dat bestaat uit 2 gedeelten. The loop en The loop west. We begonnen bij de gewone Loop. Als eerste naar binnen bij Michaels. Een knutselzaak net zoiets als Pipoos alleen groter en veel uitgebreider. Vond het aardig duur. Vooral de Scrapbook spul. Na Michaels volgden A.E. en Old Navy.  We liepen door naar de Pet Smart, een dierensupermarkt. En wederom waren daar katten voor adoptie. Nu was er een klein katje van 3 maand die mijn hart stal. Gauw doorlopen en ik kwam bij de cavia’s. Ik maakte een geluid dat ik ook altijd bij mijn eigen caafjes gebruik en ik kreeg ook nog antwoord terug. Zelf heb ik 2 caafjes. Rossi en Tigger heten ze en meteen had ik al 1 uitgezocht. Maar helaas mag  niet in de koffer.

Wat gekocht voor mijn beestenbende thuis en terug naar de auto. We reden naar The Loop West en stapten binnen bij Party City. Omdat het een party shop vinden wij hun Halloween collectie maar magertjes. Dus met lege handen weer naar buiten en we reden naar de Osceola Square mall. Nou dat hadden we net hoeven doen, een mall waar niets voor ons is.

We rijden door naar de Big K mart en daar konden we onze lol wel op. Veel Halloween en ook kerst. Met zakjes gevuld liepen we weer naar buiten. We rijden door naar de Walmart. Ook daar wat gekocht en door naar de Premium outlet mall. Daar was het behoorlijk druk vanwege Colombusday sale. Maar shoppen is geslaagd hoor. Heb mijn jas van Colombia en andere kleren. Maar nog geen schoenen.

We reden door naar Prime. EN DAAR HEB IK SCHOENEN GEKREGEN. 2 PAAR MAAR LIEFST.  Hé die stress is over.

Vopordat we huiswaarts gingen zijn we nog in een Halloweenshop geweest. Leuke dingen hadden ze hier. Tijd voor diner. We gingen naar een buffet restaurant vlakbij ons allereerste hotel een paar jaar geleden. Heerlijk was het weer. En we hebben een ijsje genomen bij de Dairie Queen. Ik had een oowee goowee Caramel chocolate brownie blizzard. Oh Boy, oh boy wat lekker.

Voldaan reden we naar huis. Tja en geen foto’s gemaakt. Dus speciaal voor de liefhebber een echte amerikaanse eekhoorn:

P1010201

En voor de shopliefhebbers, mijn collectie tasjes:

P1010203 P1010204

Morgen en overmorgen staat geheel in het teken van Seaworld. Eindelijk naar Tilikum en de rest. Wow hoop op mooie foto’s.

Tot morgen

2 opmerkingen:

  1. Shop till you drop zeg, alle outlets en malls en shops achter elkaar dat is top sport.
    En dan ook jezelf verwennen met een top ijsje.... heel erg goed !!

    Veel plezier in Seaworld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, lekker geshopt dus en geslaagd! Jullie hebben al heel wat shopping malls bekeken, leuk hoor.
    Als ontbijtrestaurant zou je Mimi's breakfast cafe eens moeten proberen, erg lekker. Of Kekes breakfast cafe, beiden liggen ze bij Mall at Millenia.
    Vandaag dus eindelijk naar Seaworld, heel veel plezier.
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen