THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vrijdag 22 oktober 2010

The End

Hier zit ik achter mijn bureau. De kachel brandt en buiten waait de wind en de regen klettert op het dak. Nog niet zo lang geleden,  zo’n 2 week terug liep ik korte broek en zonnebril. Wat een verschil.

De terugreis:

14 oktober was de dag dat we terug moesten vliegen. Nadat we ‘s avonds een strijd met de kilo’s hebben geleverd en de koffers konden we alles inladen in onze grote auto. Groot is toch wel lekker hoor.

Meteen rondkijken naar Hampton onze zwarte kat maar hij was niet te zien. Gelukkig dachten we want dan valt het afscheid niet zo zwaar.

Na het ontbijt moesten we iets vinden om de tijd te doden. We besloten naar de Fleamarket te rijden tegen over Old Town in Kissimmee. Daar hebben we rond gelopen en we kwamen erachter dat je hier ook prachtige en leuke dingen kunt kopen. Vooral souvenirs en zo. Hmm wat voor volgend jaar dus.

Na de vlooienmarkt doken we nog ff de Starbucks in. We wilden inchecken en zo en nog een laatste bakkie drinken. Dat is allemaal gelukt. Uiteindelijk was het tijd om naar het vliegveld te rijden. Tommie ingesteld op een tolvrije route naar het vliegveld. We kwamen weer langs het hotel en we verrekten onze nek bijna om te zien of we Hampton de kat nog zagen maar helaas.

Auto ingeleverd en alles stond keurig op de factuur. Uiteindelijk betaalden we ieder 190 voor de autohuur. Dat is dus voor 3 week een fullsize dus een nette prijs.

We kwamen aan in de incheckhal nadat de kruier onze koffers had meegenomen. Ja een kruier want Kim heeft maar 1 paar handen.

Komen we bij Aer Lingus stond er op het bord dat de desk pas 2 uur voor tijd openging. Jeetje we moesten nog 3 wachten dan. We besloten om maar te gaan wachten en om beurt wat te gaan eten en shops kijken. Ik ging als eerste en na wat winkels besloot ik om te gaan eten. Sta ik af te rekenen begint mijn mobiel te rinkelen. Kon niet opnemen want dat vind ik wat aso. Ik zag later dat Kim gebeld had dus teruggebeld. Het bleek dat de incheckbalies om 14.45 opengingen. Dus hop mijn panda express maaltijd in een tas en maar naar de balie. Gauw mijn pepper opgedronken en wachten. Om 15.00 uur gingen de balies idd open en al gauw waren we ingecheckt. Kim ook gauw wat te eten gekocht. Nou ja gauw? Het was megadruk bij Panda. Mijn eten was nog redelijk warm en kon het zo naar binnen schuiven.

Na een poosje wachten konden we eindelijk het vliegtuig in. Van customs hadden ze maar 1 persoon er staan en die was gestresst zeg.

We vertrokken iets later van de gate maar we zouden snel in Ierland zijn want we hadden een fikse tailwind. Ik denk dat hurricane Paula achter ons aan zat.

De vliegreis verliep razend snel. Er waren leuke films waaronder Beauty and the beast. Vind die film en de songs zo gaaf.

Zelf was ik niet helemaal 100%. Ik had last van mijn darmen. Zelfs een slokje water kreeg ik er niet door. Het borrelde en borrelde. Ik was niet misselijk of zo. Misschien van het eten bij Panda, heb geen idee.

We landden op tijd in Dublin. Helaas moesten we wachten totdat er een plaats vrij was op te parkeren. Dat duurde wel 10 minuten.

We waren snel het vliegtuig uit en razendsnel door de douane. Snel naar de gate voor de vlucht naar Amsterdam. Daar ff wat gedronken en geprobeerd wat te eten. Dat ging wel. Al gauw konden we boarden voor Amsterdam en mooi op tijd landden we op Schiphol.

Op Schiphol moesten we lang wachten bij de douane. Een hoop mensen hadden stempels nodig in hun passpoort en zo. Maar eindelijk waren we erdoor.

Onze koffers waren er ook supersnel. En buiten stonden Kim haar moeder, zus Annemiek en neefje Tom al te wachten. We kregen allebei een welkomstcadeau in de vorm van een Tigger en Kim een Pooh.

We reden naar Halfweg waar we al snel achter de koffie zaten. Iedereen was blij met de cadeau’s.

Na een paar uur heeft Kim mij naar de trein gebracht. Ik reisde eerste klas dus last van een drukke trein had ik niet. Na 2 uur was ik in Assen en daar stond pa mij op te wachten.

Naar huis en snel de koffers uitpakken. En hier zit ik nu. Nog een paar dagen vakantie en dan weer aan het werk. En opnieuw plannen maken.

Conclusie:

Ook dit jaar weer een topvakantie gehad. Ook met mijn reismaatje Kim. Weer geen ruzie gehad(gelukkig maar). Veel dingen gedaan waaronder ook nieuwe dingen. Ook hebben we nieuwe dingen ontdekt die we volgend jaar willen doen.

Een hele vakantie een auto tot je beschikking is ook wel lekker hoor. Je hoeft nergens op te wachten en het is ook wel relaxed.  Dus volgend jaar weer.

En weer naar Orlando.

4 opmerkingen:

  1. Welkom thuis, is de jetlag al wat verwerkt?
    Dankjewel voor je leuke verslag, heb ervan genoten. Nu maar weer plannen maken voor de volgende trip, heerlijk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik abboneneer me al onmiddelijk op de volgende blog :) het was zeer plezant om je ( jullie ) te volgen !!

    tot de volgende keer ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het voor jullie ook snel gegaan zeg.
    Dan kom je terug in dit koude kikkerlandje, wat een overgang zal dat voor jullie geweest zijn.
    Bedankt voor het kunnen meelezen op je blog.
    Tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me aan bij Roberto !!
    Het was weer helemaal goed, en wat leuk dat jullie het samen goed kunnen vinden.

    Tot de volgende trip!

    BeantwoordenVerwijderen