THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zaterdag 25 september 2010

Lekker relaxen

Na een wat onrustige nacht(tijdsverschil gewenning) lukte het ons toch om tot 7.30 te blijven liggen. Maar ja toen was de slaap toch echt verdwenen. Lekker in onze villa in je pyjama rondlopen was echt lekker. We besloten om op het balkon te gaan eten. Dus de broodjes in de oven, aardbeien en verse ananas op tafel. Een pot verse koffie gezet en een glas jus d orange ingeschonken. Ook de yoghurt ontbrak niet.

En het smaakte heerlijk. De broodjes waren echt lekker met kersenjam. De koffie was van juiste sterkte dus al met al een verwennerij.

Na het ontbijt zijn we lekker het zwembad ingedoken. Een mooi groot zwembad, prachtig aangelegd met een zandkasteel waar een water glijbaan is aangelegd. Oh boy that slide was pretty awesome. Best snel en met een enorme plons verdween in je in het zwembad.

Na het zwemmen lekker douchen en in de auto om wat boodschappen te doen en de blogs te publiceren.

Dat wilden we bij een starbucks doen maar helaas hadden we geen adressen opgeschreven dus kwamen we uit bij de MC Donald. Maar die verkopen ook koffie.

We kwamen eerst terecht bij de Factory Stores van Lake Buena Vista. FF wat rondgelopen en de disney outlet bekeken. Mwah viel tegen. Wel veel scrapbook spullen gezien en  niet duur. Maar dat kan nog wel.

Doorgereden naar de Mac en de blogs gepubliceerd. Terugweg even bij een Publix aangewipt voor wat Cuban  bread. Mede forummers bedankt voor de tip. Heerlijk gewoon.

Na onze villa lunch zijn we naar de Maxgic Kingdom gereden. Onze eerste Disneypark van 2010. Tjonge wat ruikt het daar altijd lekker.

Helaas regende het dus dat bedierf de pret een beetje. Maar ach we zijn Nederlanders dus we zijn wel wat gewend.

We hebben eerst een gedeelte van Tomorrowland gedaan. The monster inc laugh floor, caroussel of progres en de peoplemover.

Foto vanuit de peoplemover genomen.

Om 5.00 uur richting Crystal Palace gelopen waar we diner reserveringen hadden. Dineren met Pooh en Friends. Een buffet restaurant.

Lekker verse sla en fruit met kip en beef. Heerlijk. Vooral die verse ananas!!!!

En natuurlijk kwamen Pooh, Eeyore, Piglet en Tigger ook nog langs.

P1000347 P1000349

Na de desserts zijn we naar buiten gegaan want de Disney Electrical parade zou vanavond langskomen. En dan moet je gewoon een uur van te voren langs de weg zitten. We vonden nog een mooi plekje maar het was al erg druk. Maar het was het wachten waard. Wat een mooie parade.

P1000374 P1000364

P1000391 P1000409

We hebben niet op het vuurwerk gewacht want die zien we nog vaak genoeg. We hebben de ferry teruggenomen naarde parkeerplaats en toen konden we gelukkig genieten van het vuurwerk.

Thuis gekomen hebben we nog ff gewandeld want de desserts moest er worden afgelopen. Tjonge wat is dit hotel resort groot. Je kunt hier makkelijk verdwalen.

Na de wandeling wat drinken, blogje afmaken en naar bed. Morgen gaan we eerst ontbijten bij Chef Mickey en daarna naar Animal Kingdom. Later op de avond gaan we dan uit eten met medeforummers Pieter en Petra.

Nog ff wat foto’s van de buitenkant van onze villa en dan is dag 2 alweer voorbij.

P1000333 P1000334

P1000430 P1000429

1. Echt een hele mooie villa om de vakantie te vieren en wat een gaaf zwembad hebben jullie.

Heel veel plezier met Pieter en Petra!

2. De villa ziet er echt top uit !!

voorlopig is er niets wat de pret kan bederven, want alles zit goed :)

wij verheugen ons hier echt om jullie dagelijks te volgen.

geniet ervan, en tot morgen.

ps: leuke foto's

3. tja, het is weer genieten om jullie verhaal te lezen.
    we wachten weer op de volgende.
    geniet ze.

de bakkertjes

4. hoi tiggergirl
    zon halve mijl voor LBV outlets zit een leuke Starbucks. Voor het Blue Heron BEach Resort. Nasst zo'n midgetgolf en Cici's pizza.

5. Wat een mooie foto's van de parade. Helaas gaan wij deze dit jaar niet zien, maar misschien volgend jaar.

Jullie zitten al helemaal in de vakantie sfeer. Lekker hoor, geniet er maar van.

6. Ziet er allemaal prachtig uit. Jullie komen je tijd daar wel goed door ! En een beetje regen, ach, hier in Nederland is het ook niet best