THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zondag 30 mei 2010

Harry Potter Land update

Over niet al te lange tijd wordt eindelijk the wizarding world of Harry Potter geopend in Universal studios in Orlando.

Wij zijn vorig jaar al getuige geweest van de bouw van het prachtige kasteel en zo.

Op 18 juni is het de bedoeling dat Harry Potter land geopend word.

Op dit moment zijn er wel soft openingen en die zijn alleen toegankelijk voor jaarpas houders en op uitnodiging van Universal zelf. Kijk eens naar dit filmpje. Deze mensen zijn al geweest en zijn zeer enthousiast. Zelfs boterbier lijkt me lekker.

Tjonge ik wil ook zo’n stok.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een Harry Potter fan ben. En nadat ik het eerste boek had gelezen dacht ik nog tjonge ik wou dat er zo’n school bestond.

 

En nu ga ik naar Hogwarts in september. Joehoe.

Ben nu helemaal enthousiast na het bekijken van het filmpje.

Wingardium Leviosa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten