THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

donderdag 18 februari 2010

De eerste boekingen

Zo de eerste boekingen zijn gedaan hoor. De eerste boeking is ook direkt de belangrijkste boeking want op de fiets lukt het niet om in Amerika te komen.
Dus de vlucht was als eerste aan de beurt. Het was nog een heel gezoek omdat we vonden dat de vluchten duur waren vergeleken bij vorig jaar. Alle prijzen schommelden zo rond de 600 euro(ruim gezien).
Maar wij hebben het voor elkaar gekregen om een vlucht te boeken die ver beneden de 600 euro uitkwam en ook nog met gunstige tijden:

We vliegen op 23 september om 9.30 uur naar Dublin(Ierland) Daar hebben we een overstap en om 12.00 uur plaatselijke tijd vertrekken we naar Orlando. Daar komen we om 16.20 uur plaatselijke tijd aan.
We vliegen dit jaar met Aer Lingus. De Ierse luchtvaartmaatschappij. De vliegtuigen zijn groen/wit gekleurd met een klaverblad op de staart. Ons eerste vliegtuig zal een airbus 320 zijn.

Onze intercontinentale vlucht zal met een airbus A330 gedaan worden. Dat kan met A330-200 of met een A330-300. De een is wat groter dan de ander. Hieronder een foto van A330-300. Prachtvliegtuig.

Dan komen we aan in Orlando. Dan moeten we door de douane. We komen lekker vroeg aan dus eerst ff op het vliegveld sneupen in de winkeltjes. Daarna een lekker bakkie Starbucks Regular black voor mij. MMM. Heerlijk en Kim neemt waarschijnelijk zo'n kouwe zoete koffie ding.

Daarna gaan we naar de magical express die ons naar Walt Disney world brengt. Jaja dit jaar beginnen in de wereld van die muis.
We hebben een leuke aanbieding kunnen krijgen via WDW UK. Daar in Engeland hadden ze free dining plan wanneer je daar een hotel boekte met ticket. Daarbij hebben we dus een 14dgse ultimatum pass waarbij we toegang hebben tot alle parken met nog wat extra's.  En natuurlijk weer free diningplan. Kunnen we weer genieten van die heerlijke buffetten met die lekkere verse ananas. YUM YUM. En wat dacht je van die desserts. OOOOh dat engeltje op je tong......

Dit jaar slapen we in een wat luxere resort. We hebben gekozen voor het Port Orleans French Quarter hotel.
Een moderate resort. Kijk eens wat een prachtig hotel:

En wat dacht je van het zwembad? Hier neem ik zeker een duik in.

En als laatste nemen we een kijkje in de onze kamer. Of beter gezegd ons huis voor 9 dagen.
mooi hé. Er zit ook nog een badkamer bij hoor.

Op 1 oktober vertrekken we dan richting stad Orlando. Want daar wacht sowieso Seaworld, discovery cove. en oh ja de Shopping outlets ook nog.
Dus houd dit blog in de gaten en blijf op de hoogte van onze vakantieplanning.